Zapytanie 178/2018
Data zamieszczenia zapytania ofertowego: 2018-06-15
Data sporządzenia zapytania ofertowego: 2018-06-15
Dane zamawiającego:
Nazwa firmy:
CENTRUM DRUKU FUTURA Artur Radecki
Adres:
Legionowa 28 lok. 008 15-281 Białystok
NIP: 542-010-38-21
Opis przedmiotu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest zakup licencji (z przeniesieniem praw autorskich) na serwis picsell. Opis funkcjonalności serwisu:
- Przeznaczenie systemu: platforma dystrybuowana w modelu SAAS, przeznaczona w głównej mierze dla fotografów i grafików jako kanał dystrybucji ich realizacji. Umożliwia fotografom i grafikom założenie na swojej stronie internetowej sklepu do prowadzenia sprzedaży w różnych formach ich prac oraz opłacanie udostępnionej usługi w formie opłaty abonamentowej.
Administrator serwisu, po rejestracji partnera, udostępnia mu oprogramowanie w formie aplikacji internetowej oraz przestrzeń na serwerze, w celu utworzenia serwisu partnerskiego, w ramach którego tworzona jest galeria jego prac połączona ze sklepem internetowym umożliwiającym zakup materiałów graficznych zarówno w formie cyfrowej (wysyłka zakupionego pliku wraz z udzieleniem licencji na jego wykorzystanie), jak również w formie materialnej w formie wydruku zakupionego pliku w konfiguracji określonej przez kupującego. Partner serwisu sam, indywidualnie dla każdego pliku graficznego, określa wysokość honorarium, jakie chce uzyskać w momencie wykorzystania jego pracy, w celu realizacji zamówienia oraz dostępne formy zakupu. Partnerzy w ramach serwisu otrzymują możliwość samodzielnego konfigurowania sprzedawanych produktów oraz określania możliwych rozmiarów wydruku, rodzajów podłoża, oprawy i tym podobnych składowych finalnego produktu. Obsługą zamówień oraz wszelkimi rozliczeniami zarówno z klientami sklepu jak również z partnerami zajmuje się administrator serwisu, który jest również odpowiedzialny za obsługę zamówień, w tym realizację wydruków fotografii, dzięki czemu autor prac nie musi angażować się w realizację zamówień. W serwisie wyróżnia się kilka poziomów partnerstwa, które różnią się między sobą ilością udostępnionych partnerowi przez serwis funkcji. Jeden z udostępnionych pakietów przeznaczony jest dla wysoce zaawansowanych użytkowników, mających możliwość samodzielnej realizacji wydruków. W przypadku tego typu użytkowników administrator serwisu udostępnia tylko i wyłącznie serwis partnerski rozbudowany o moduły konieczne do obsługi zamówień- partner jest wtedy w pełni odpowiedzialny za realizację zamówień. Użytkownicy docelowi systemu: Fotografowie i graficy bez zaplecza technicznego oraz posiadający zaplecze techniczne do samodzielnej realizacji zleceń/drukarnie.
Serwis będzie umożliwiał obsługę Partnerów z Unii Europejskiej oraz realizację zleceń na terenie Unii. - W ramach serwisu wyróżnia się następujące typy użytkowników:
Administrator (najpełniejszy dostęp), Operator, Partner serwisu, Klient, Gość. - Typy pakietów oferowane partnerom:
– klasyczny okres rozliczeniowy (miesięczny),
– Pakiet Eco (możliwość tworzenia galerii swoich prac oraz zamawianie jego prac w formie plików lub wydruków realizowanych przez administratora serwisu, możliwość modyfikacji wyglądu swojej strony oraz zawartości podstawowych informacji),
– Pakiet Premium (rozszerzona wersja Pakietu Eco o oprawy Premium, na Płotnie, z dedykacją, rozszerzenie konfiguratora zdjęć o funkcję utrudniającą użytkownikowi zapisanie oferowanych przez partnera obrazów na dysku komputera),
– Pakiet Art (rozszerzona wersja Pakietu Premium o możliwość dodania własnego logo w formie znaku wodnego umieszczanego na miniaturach realizacji prezentowanych w konfiguratorze, udostępnienie klientom serwisu partnerskiego możliwości zamawiania: fotografii limitowanej w standardzie Epson Digigraphie,
– Pakiet Expert (rozszerzona wersja Pakietu Art o możliwość definiowania własnych parametrów produktu takich jak: rodzaj podłoża, rodzaj passe-partout, rodzaj obramowania; mechanizm umożliwiający obsługę realizacji zamówień; mechanizm umożliwiający modyfikację cennika poszczególnych składowych produktu. - Rejestracja partnerów w serwisie: W celu rejestracji konta w serwisie partner musi wypełnić formularz, w którym poda następujące dane:
● adres e-mail – który będzie stanowił jego login
● dwukrotnie wpisać hasło – aby wyeliminować możliwość pomyłki
● określić nazwę subdomeny serwisu, która na stałe zostanie przypisana do jego konta oraz pod którą będzie funkcjonował jego sklep partnerski
● zaakceptować regulamin serwisu
● wyrazić zgodę na przetwarzania danych osobowych przez administratora serwisu. - Produkty i obsługa zamówień:
5.1 Struktura produktów w serwisie partnerskim.
Produkty w serwisie zostały zorganizowane w grupy produktów, w ramach których klient ma możliwość wyboru parametrów gotowego produktu, z wcześniej zdefiniowanych składowych produktu. Ze względu na konieczność indywidualnego podejścia do każdej z grup produktów, zarówno w przypadku konfigurowania przez klienta produktu, jak również w kwestii obsługi zamówienia, są one zdefiniowane na trwałe w systemie.
– wydruk na papierze (przy wydruku na papierze możliwe jest określenie podstawowych składowych produktu tj. rozmiar wydruku, rodzaj papieru, certyfikat Epson Digigraphie wraz z autografem autora);
– wydruk na papierze wraz z obramowaniem (przy wydruku, oprócz powyższych możliwości, dodatkowo klient ma do wyboru rodzaj obramowania, kolor i rozmiar ramy, rodzaj passe-partout);
– wydruk na płótnie (składniki produktu to rozmiar wydruku oraz rodzaj płótna);
– zakup samego pliku w formie cyfrowej (składniki produktu to wymiary w pikselach).
5.2 Rozmiary wydruku (zdefiniowanie wartości w ustawieniach dotyczących realizacji wydruków wg poniższego schematu):
– mały (S)
Rozmiary standardowe:
○ dla zdjęć w proporcjach 2:3 – 30 x 45 cm
○ dla zdjęć w proporcjach 3:4 – 30 x 40 cm
○ dla zdjęć w proporcjach 5:7 – 30 x 42 cm
○ dla zdjęć w proporcjach 1:1 – 40 x 40 cm
Rozmiary niestandardowe – wydruki o dłuższym boku do 45 cm;
– średni (M)
Rozmiary standardowe
○ dla zdjęć w proporcjach 2:3 – 40 x 60 cm
○ dla zdjęć w proporcjach 3:4 – 45 x 60 cm
○ dla zdjęć w proporcjach 5:7 – 43 x 60 cm
○ dla zdjęć w proporcjach 1:1 – 60 x 60 cm
Rozmiary niestandardowe- wydruki o dłuższym boku powyżej 45 i do 60 cm;
– duży (L)
Rozmiary standardowe:
○ dla zdjęć w proporcjach 2:3 – 60 x 90 cm
○ dla zdjęć w proporcjach 3:4 – 60 x 80 cm
○ dla zdjęć w proporcjach 5:7 – 60 x 84 cm
○ dla zdjęć w proporcjach 1:1 – 80 x 80 cm
Rozmiary niestandardowe- wydruki o dłuższym boku powyżej 60 cm.
5.3 Rozmiary sprzedawanych pików cyfrowych (w wymiarach maksymalnych 1920 px x 1200 px lub w wymiarach oryginalnych).
5.4 Parametry plików realizacji dodawanych do serwisu.
Przesyłane do serwisu pliki realizacji powinny spełniać następujące kryteria:
● typ pliku: JPG, PNG, TIFF (tylko 8 bit)
● minimalna wielkość dłuższego boku- 3500 px
● maksymalna wielkość pliku 100 MB
● dostępne przestrzenie barwne: Adobe RGB, RGB.
5.5 Sposób wyliczenia cen w serwisie.
Ze względu na fakt, iż cena gotowego produktu w serwisie uzależniona jest od wielu czynników, koniecznym jest wyliczenia końcowej ceny produktu, na bieżąco podczas konfigurowania produktu przez użytkownika.
5.6 Składniki zamówienia
W skład gotowego zamówienia wchodzą:
– lista zamawianych produktów- w tym dla poszczególnych produktów:
○ powiązanie do realizacji, na podstawie której będzie realizowane zamówienie
○ ilość
○ poszczególne składowe produktu wraz z wyliczoną ceną za nie
○ wartość honorarium dla partnera za wykorzystanie realizacji
○ wartość prowizji administratora
– identyfikator użytkownika- w przypadku gdy użytkownik dokonywał zakupu jako
osoba zalogowana
– dane osoby zamawiającej:
○ imię
○ nazwisko
○ e-mail
○ numer telefonu
○ adres
○ kod pocztowy
○ miejscowość
○ nazwa firmy do umieszczenia na fakturze- pole nieobowiązkowe
○ numer NIP do umieszczenia na fakturze- pole nieobowiązkowe
– dane do dostawy:
○ imię
○ nazwisko
○ adres
○ kod pocztowy
○ miejscowość
– sposób dostawy
– sposób płatności
– uwagi do zamówienia- które klient chciał przekazać operatorowi obsługującemu zamówienie
– informacja o akceptacji regulaminu
– informacja o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych
– całkowita wartość zamówienia
– aktualny status zamówienia
– historia statusów zamówienia
– numer przesyłki- wpisywany przez operatora po nadaniu dla zamówienia statusu “Zamówienie wysłane”
– informacja o tym, czy zamówienie zostało już rozliczone, a co za tym idzie, partnerowi zostało przyznane wynagrodzenie za to zamówienie
5.7 Schemat procesu obsługi zamówienia.
– złożenie zamówienia (poprzez formularz),
– obsługa zamówienia (możliwość obsługi zamówień dotyczących wydruków oraz zamówień dotyczących plików w formie cyfrowej, w tym z płatnością przy odbiorze, z płatnością elektroniczną, z płatnością przelewem tradycyjnym).
5.8 Statusy zamówień (Nowe; Do potwierdzenia; Anulowane; Płatność rozpoczęta; Zamówienie opłacone; Płatność nieudana; Przekazane do realizacji; Przekazane do pakowania; Przekazane do wysyłki; Zamówienie wysłane).
5.9 Obsługa rozliczeń (Podczas dodawania realizacji do serwisu partnerskiego, partner ma możliwość zdefiniowania wysokości honorarium należnego mu za udostępnienie licencji na wykorzystanie pliku graficznego).
- Strona główna i podstrony serwisu
6.1 Strona główna (Strona główna serwisu picsell ma być stroną informacyjną, prezentującą potencjalnym partnerom funkcjonalność serwisu oraz szczegółowy wykaz funkcji udostępnianych partnerom w ramach poszczególnych pakietów wraz z możliwością wykupienia abonamentu na poszczególne pakiety. Z poziomu strony głównej partnerzy serwisu mają możliwość zalogowania się do panelu administracyjnego udostępniającego dostęp do funkcjonalności serwisu w ramach wykupionego przez partnera pakietu).
6.2 Regulamin serwisu (Podstrona serwisu “Regulamin” udostępnia użytkownikom wgląd do regulaminu świadczenia usług w ramach działalności serwisu).
6.3 Kontakt (Podstrona “Kontakt” zawiera informacje kontaktowe administratora serwisu). - Serwis partnerski.
7.1 Strona główna (Strona główna serwisu partnerskiego, zawiera listę jego prac prezentowaną w formie galerii. Obok galerii prezentowana jest lista filtrów, która umożliwia użytkownikowi szybkie znalezienie fotografii lub grafiki dopasowanej do jego oczekiwań. Użytkownik ma do
Dyspozycji następujące filtry: rodzaju, ceny, kategorii. Dodatkowo galeria umożliwia sortowanie wyświetlanych plików graficznych rosnąco lub malejąco według kryteriów: daty dodania, ceny i tytułu.
7.2 Strona pojedynczego pliku graficznego (Każdy z plików graficznych, posiada własną podstronę w serwisie partnera, której adres URL, zawiera tytuł realizacji. Podstrony tego typu umożliwiają wyświetlenie pliku graficznego w powiększeniu oraz prezentują użytkownikowi wszystkie informacje dotyczące danej realizacji tj. tytuł, opis oraz dopasowanie do kategorii. Na stronie pojedynczej realizacji wyświetlany jest również konfigurator produktu).
7.3 Strona „o mnie” (Strona “O mnie” zawiera zdjęcie autora oraz przygotowany przez niego krótki opis jego osoby, jak również jego działalności. Zawartość tej strony partner może definiować samodzielnie z poziomu panelu administracyjnego).
7.4 Strona „drukuj własne zdjęcie” (Strona ta umożliwiająca odwiedzającym serwis partnera, dokonywania zleceń wydruków własnych fotografii).
7.5 Strona „produkty” (Strona ta zawierająca szczegółowy opis dostępnych parametrów gotowego produktu, tj. podłoża wydruku, passe-partout, obramowania itp mogących zostać wykorzystanych przy konfigurowaniu zamówienia- wyświetlane są tylko te składowe, które są możliwe do zamówienia w ramach pakietu posiadanego przez partnera).
7.6 Strona „regulamin” (udostępnia użytkownikom wgląd do regulaminu określającego zasady przyjmowania i realizowania zamówień w ramach serwisu partnerskiego. Zawartość tej podstrony określa administrator serwisu- za wyjątkiem użytkowników posiadających pakiet Expert).
7.7. Strona „FAQ” (zawiera listę pytań i odpowiedzi dotyczących procesu zakupu i realizacji zamówień za pośrednictwem serwisu partnerskiego. Zawartość tej podstrony jest statyczna, a jej treść określa administrator serwisu- za wyjątkiem użytkowników posiadających pakiet Expert).
7.8 Strona „dlaczego warto” (zawiera treści marketingowe mające na celu zachęcenie klienta do złożenia zamówienia za pośrednictwem serwisu partnerskiego. Zawartość tej podstrony jest statyczna, a jej treść określa administrator serwisu- za wyjątkiem użytkowników posiadających pakiet Expert).
7.9 Strona „kontakt” (Strona “Kontakt” zawiera dane kontaktowe partnera, do którego należy dany serwis partnerski. Zawartość tej strony partner może definiować samodzielnie z poziomu panelu administracyjnego).
7.10 Koszyk (Strona, na którą przechodzi użytkownik, po skonfigurowaniu produktu za pośrednictwem strony produktu, w celu dokonania zamówienia. Zamówienie może składać się z jednego produktu lub więcej produktów, w przypadku gdy wszystkie produktu dotyczą wydruków lub wszystkie produktu dotyczą zakupu plików w formie cyfrowej).
7.11. Konto użytkownika (Klient ma możliwość założenia konta w serwisie partnerskim. Istnieje możliwość rejestracji klienta, edycji konta klienta, historii transakcji). - Panel administracyjny.
Wszystkie akcje wykonywane z poziomu panelu administracyjnego wymagają od Użytkownika autoryzacji jako jeden z poniższych typów użytkowników:
● Partner serwisu
● Operator
● Administrator
8.1 Użytkownicy serwisu (moduł dostępny dla użytkowników typu administrator).
– lista użytkowników (Moduł ten umożliwia wgląd w listę zarejestrowanych w serwisie użytkowników),
– zarządzanie użytkownikami (Administrator systemu ma możliwość samodzielnego definiowania nowych użytkowników systemu poszczególnego typu, edycji ich danych oraz możliwość usuwania poszczególnych kont użytkowników),
– szczegóły pojedynczego użytkownika (Z listy zarejestrowanych użytkowników istnieje możliwość przejścia do szczegółów pojedynczego użytkownika. W ramach szczegółów pojedynczego użytkownika administrator ma możliwość zmiany jego hasła oraz w przypadku użytkownika typu partner istnieje również możliwość bezpłatnego zwiększenia ważności konta partnera o wybraną przez użytkownika ilość okresów rozliczeniowych oraz zapoznania się ze szczegółami jego konta).
8.2 Modyfikacja danych autoryzacyjnych (Moduł dostępny dla użytkowników typu: partner serwisu, operator, administrator. Moduł ten umożliwia każdemu z typów użytkowników możliwość samodzielnej zmiany hasła do konta).
8.3 Konto partnera.
– modyfikacja danych rozliczeniowych (moduł dostępny dla partnera serwisu. Z poziomu tego modułu partner ma możliwość zdefiniowania i modyfikacji danych koniecznych do przeprowadzenia rozliczeń z serwisem. Dane podawane przez partnera różnią się w zależność od tego, czy prowadzi on działalność jako firma czy jako osoba prywatna),
– informacja o aktualnie wykupionym pakiecie (moduł dostępny dla partnera serwisu. Moduł ten prezentuje partnerowi informacje na temat aktualnie wykupionego pakietu, wysokości wykupionej dodatkowej przestrzeni dyskowej, wybranych opcjonalnych funkcjonalnościach pakietu, okresie jego ważności oraz swojej indywidualnej dacie rozpoczęcia nowego okresu rozliczeniowego),
– przedłużenie ważności pakietu (Przedłużenie ważności pakietu partnera następuje automatycznie po dokonaniu przez niego płatności za kolejny okres rozliczeniowy),
– migracja między pakietami (Partnerowi udostępniona jest możliwość migracji między pakietami. Jeżeli partner zmienia typ wykupionego pakietu z wyższego na niższy, w takim wypadku do końca ważności aktualnego pakietu ma on możliwość korzystania z dotychczasowego pakietu, natomiast od kolejnego okresu rozliczeniowego, typ jego pakietu ulega zmniejszeniu, a co za tym idzie funkcjonalność jego konta zostaje ograniczona),
– wykupienie dodatkowej przestrzeni (Partner ma możliwość wykupienia dodatkowej przestrzeni dyskowej. Partner dowolnie określa ilość dodatkowych gigabyte, o które ma zostać powiększona udostępniona mu przestrzeń dyskowa),
– wybór opcjonalnych funkcjonalności serwisu (W momencie przedłużania ważności pakietu partner ma również możliwość dodania lub rezygnacji z opcjonalnych funkcjonalności serwisu, które są oferowane w ramach wybranego przez niego pakietu),
– faktury (moduł dostępny dla partnera serwisu. W momencie dokonania przez partnera przedłużenia ważności konta, opłaty za dodatkową przestrzeń dyskową lub udostępnienie opcjonalnych funkcjonalności w ramach pakietu partnera, wystawiana jest mu przez system faktura),
– konfiguracja serwisu partnerskiego (moduł dostępny dla partnera serwisu. Konfiguracja serwisu partnera umożliwia modyfikacje podstawowych informacji zawartych na poszczególnych podstronach jego serwisu partnerskiego tj. konfiguracja Menu, strony „o mnie”, strony „kontakt”, strony „produkty”, strony „regulamin”, szaty graficznej serwisu partnerskiego),
– statystyka serwisu partnerskiego (moduł dostępny dla partnera serwisu. Moduł ten udostępnia partnerowi wgląd w aktualne statystyki jego serwisu partnerskiego, oraz historii rozliczeń z serwisem).
8.4 Zarządzanie galerią realizacji (moduł dostępny dla partnera serwisu. Z poziomu tego modułu partner ma możliwość dodawania swoich realizacji do serwisu partnerskiego oraz zarządzania plikami już dodanymi).
8.5 Mechanizm importu realizacji partnera z serwisu wydrukujfotografie.pl (moduł dostępny dla partnera serwisu. Umożliwia dokonanie importu umieszczonych w tym serwisie realizacji, wraz z przypisanymi do nich parametrami).
8.6 Składowanie produktów (Moduł dostępny dla użytkowników typu: partner serwisu {w ramach pakietu Expert}, administrator. Umożliwia definiowanie rodzajów papieru dostępnych do wyboru przy zarządzaniu galerią, definiowanie rodzajów płótna, definiowanie rodzajów passe-partout, definiowanie rodzajów obramowań, oraz stałych składowych poszczególnych typów produktów).
8.7 Kategorie realizacji (moduł dostępny dla partnerów serwisu i administratora. Moduł ten umożliwia definiowanie kategorii dostępnych do wyboru przy zarządzaniu galerią realizacji, a co za tym idzie wyświetlanie na stronie pojedynczej realizacji oraz w filtrach na galerii serwisu partnerskiego).
8.8 Rodzaje realizacji (Moduł dostępny dla użytkowników typu: partner serwisu {w ramach pakietu Expert}, administrator. Umożliwia definiowanie rodzajów realizacji dostępnych do wyboru przy zarządzaniu galerią realizacji, a co za tym idzie wyświetlanie na stronie pojedynczej realizacji oraz w filtrach na galerii serwisu partnerskiego).
8.9 Sposoby dostawy (Moduł dostępny dla użytkowników typu: partner serwisu {w ramach pakietu Expert}, administrator. umożliwia definiowanie sposobów dostawy dostępnych do wyboru w koszyku serwisu partnerskiego, podczas składania zamówienia).
8.10 Metody płatności (Moduł dostępny dla użytkowników typu: partner serwisu {w ramach pakietu Expert}, administrator. Ze względu na specyfikę obsługi poszczególnych typów płatności, są one predefiniowane w systemie.).
8.11 Ustawienia dotyczące realizacji wydruków (Moduł dostępny dla użytkowników typu: partner serwisu {w ramach pakietu Expert}, administrator. możliwa jest modyfikacja ustawień dotyczących realizacji wydruków).
8.12 Podstrony statyczne (Moduł dostępny dla użytkowników typu: partner serwisu {w ramach pakietu Expert}, administrator. Moduł ten umożliwia edycję treści statycznych zawartych na stronach “Produkty”, “FAQ”, “Dlaczego warto?”.).
8.13 Zamówienia (Moduł dostępny dla użytkowników typu: partner serwisu {w ramach pakietu Expert}, administrator. Moduł ten umożliwia obsługę zamówień złożonych za pośrednictwem serwisów partnerskich. Partner serwisu ma wgląd wyłącznie do zamówień złożonych za pośrednictwem jego serwisu partnerskiego, natomiast operator/administrator serwisu ma wgląd w te zamówienia, za których realizację jest odpowiedzialny).
8.14 Obsługa rozliczeń (moduł dostępny dla administratora, w skład którego wchodzą lista rozliczeń, szczegóły pojedynczego rozliczenia.)
8.15 Faktury abonamentowe (moduł dostępny dla administratora. Moduł ten udostępnia listę faktur wystawionych przez system dla partnerów za przedłużenia ważności pakietu lub wykupione dodatkowe usługi).
8.16 Komunikacja e-mail (moduł dostępny dla administratora. Z poziomu tego modułu istnieje możliwość aktualizacji tematu oraz treści wysyłanych z systemu wiadomości e-mail. W ramach wiadomości e-mail istnieje możliwość użycia parametrów specyficznych dla danej wiadomości e-mail, które w momencie wysyłania wiadomości e-mail zostaną zamienione na wartości odpowiadające kontekstowi wysyłanej wiadomości. Lista dostępnych parametrów w ramach danego typu wiadomości e-mail wraz z ich opisem wyświetlana jest podczas edycji treści wiadomości e-mail).
Z uwagi na konieczność ochrony tajemnicy Zamawiającego zdecydowano się na ograniczenie zakresu opisu przedmiotu zamówienia, przy czym dopuszcza się uzupełnienie wyłączonego opisu przedmiotu zamówienia do potencjalnego wykonawcy, który zobowiążę się do zachowania poufności w odniesieniu do przedstawionych informacji, w terminie umożliwiającym przygotowanie i złożenie oferty.
Oferent jest zobowiązany przedłożyć szczegółową specyfikację proponowanego
w ofercie oprogramowania w formie dodatkowego dokumentu załączonego do formularza oferty.
Kod i nazwa CPV: 48000000-8 – Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne
Kryteria oceny oferty wraz z określeniem wag punktowych/procentowych przypisanych do każdego z kryteriów:
Kryterium – Waga
1. Cena netto – 80%
2. Okres wsparcia technicznego począwszy od protokolarnego odbioru licencji (w miesiącach), przy czym maksymalny możliwy do zadeklarowania przez Oferenta okres wsparcia to 24 miesiące. – 20%
Opis sposobu przyznawania punktacji za spełnienie danego kryterium oceny oferty:
Wybór Oferenta dokonany zostanie na podstawie największej ilości uzyskanych punktów zgodnie z następującą metodologią:
Przez kryterium „Cena netto” Zamawiający rozumie określoną przez Oferenta cenę całkowitą netto za wykonanie przedmiotu zamówienia. Ocena w ramach kryterium „Cena netto” (Kc) będzie obliczana na podstawie następującego wzoru:
Kc=Cn/Co x 80% x 100
gdzie:
Cn – najniższa zaproponowana cena netto
Co – cena netto zaproponowana w badanej ofercie
Kc – liczba punktów przyznana danej ofercie w kryterium „Cena netto”
Przez kryterium „Okres wsparcia technicznego” Zamawiający rozumie określony przez Oferenta okres wsparcia technicznego (podany w przeliczeniu na pełne miesiące) tj. czas monitorowania czy serwis jest dostępny, czy infrastruktura, na której działa jest dostępna dla Użytkowników a także monitorowanie, czy serwis nie generuje błędów. Wsparcie techniczne powinno obejmować bieżące usuwanie błędów natury krytycznej, tak by podstawowa funkcjonalność serwisu była utrzymana w ciągłości. Czas liczony jest od momentu prawidłowo zakończonego procesu protokołowania odbioru przedmiotu niniejszego zapytania ofertowego i podany w formularzu ofertowym stanowiącym Załącznik nr 1 do niniejszego zapytania ofertowego. Ocena w ramach kryterium „Okres wsparcia technicznego” będzie obliczana na podstawie następującego wzoru:
Kg = Go/Gn x 20% x 100
gdzie:
Go – okres wsparcia technicznego zaproponowany w badanej ofercie
Gn – najdłuższy zaproponowany okres wsparcia technicznego
Kg – liczba punktów przyznana danej ofercie w kryterium „Okres wsparcia technicznego”.
Spośród ważnych ofert, Zamawiający uzna za najkorzystniejszą i wybierze ofertę, która spełni wszystkie wymagania określone w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia oraz uzyskała największą liczbę punktów w ocenie końcowej.
K = Kc + Kg
gdzie:
K – liczba punktów w ocenie końcowej
Kc – liczba punktów przyznana danej ofercie w kryterium „Cena netto”
Kg – liczba punktów przyznana danej ofercie w kryterium „Okres wsparcia technicznego”
Wartości punktowe w poszczególnych kryteriach zostaną podane z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku, a zaokrąglenie zostanie dokonane zgodnie z ogólnie przyjętymi zasadami matematycznymi.
Termin składania ofert:
- Oferty (w zamkniętej kopercie z dopiskiem „Oferta na zapytanie ofertowe nr 1/2018/Futura”) stanowiące odpowiedź na zapytanie należy składać pisemnie, tj. osobiście lub drogą pocztową na adres: CENTRUM DRUKU FUTURA Artur Radecki, ul. Legionowa 28 lok. 008 15-281 Białystok lub na adres e-mail radecki@futura.pl.
2. Ostateczny termin składania ofert upływa dnia: 25 czerwca 2018 r. o godzinie: 09.00.
3. W przypadku ofert, które będą dostarczane drogą pocztową liczy się data wpływu oferty do biura Zamawiającego na wskazany powyżej adres.
Informacja na temat zakazu powiązań osobowych lub kapitałowych:
W postępowaniu ofertowym nie mogą brać udziału podmioty powiązane osobowo bądź kapitałowo z Zamawiającym.
Przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania Zamawiającego lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu Zamawiającego lub osobami wykonującymi w imieniu Zamawiającego czynności związane z przeprowadzeniem procedury wyboru wykonawcy a wykonawcą – Oferentem, polegające w szczególności na:
a) uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej,
b) posiadaniu co najmniej 10% udziałów lub akcji, o ile niższy próg nie wynika z przepisów prawa lub nie został określony przez IZ w wytycznych programowych,
c) pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta bądź pełnomocnika,
d) pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa drugiego stopnia lub powinowactwa drugiego stopnia w linii bocznej lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli.
Informacja na temat wymagań dla oferentów:
Oferent zobowiązany jest do złożenia wraz z ofertą oświadczenie, iż prowadzi działalność gospodarczą bądź posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie w zakresie dostaw bądź usług objętych zapytaniem ofertowym oraz posiada faktyczną zdolność do wykonania zamówienia w tym między innymi dysponuje prawami, potencjałem technicznym i osobowym koniecznym do wykonania tego zamówienia.
Dodatkowe informacje i wymagania zamawiającego:
OPIS SPOSOBU PRZYGOTOWANIA OFERTY:
1. Oferta powinna być sporządzona w jednym egzemplarzu na formularzu stanowiącym załącznik nr 1 do niniejszego zapytania ofertowego i zgodna ze szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia.
2. Oferta i załączniki powinny być podpisane i opieczętowane przez osobę upoważnioną do reprezentacji Oferenta zgodnie z formą reprezentacji określoną w rejestrze sądowym lub innym dokumencie, właściwym dla danej formy organizacyjnej Oferenta albo przez osobę umocowaną przez osobę uprawnioną, przy czym pełnomocnictwo musi być załączone do oferty.
3. Do formularza oferty Oferent dołącza „Oświadczenie Oferenta o braku powiązań osobowych lub kapitałowych” (wzór oświadczenia stanowi Załącznik nr 2 do niniejszego zapytania ofertowego) oraz oświadczenie iż prowadzi działalność gospodarczą bądź posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie w zakresie dostaw bądź usług objętych zapytaniem ofertowym oraz posiada faktyczną zdolność do wykonania zamówienia w tym między innymi dysponuje prawami, potencjałem technicznym i osobowym koniecznym do wykonania tego zamówienia (wzór oświadczenia stanowi Załącznik nr 3 do niniejszego zapytania ofertowego).
4. Pełna wersja zapytania ofertowego, formularz oferty oraz wzory oświadczeń dostępne są do pobrania na stronie internetowej projektu: https://grantynainnowacje.pl.
5. Oferent poniesie wszystkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty.
6. Oferent może złożyć tylko jedną ofertę w odpowiedzi na niniejsze zapytanie ofertowe.
Pozostałe szczegóły w dołączony pliku.
Dane do kontaktu w sprawie ogłoszenia:
Imię i nazwisko: Artur Radecki
Email: radecki@futura.pl
Telefon: 601 264 246